pátek 28. prosince 2012

Lagoona Blue


Lagoona Blue

Rodič: Mořská příšera
Věk: 15
 
 
 

Zabijácký styl:

Většinou vylezu ven ve svých pytlovitých kalhotech, tílku a
vietnamkách. V tomto vohozu jsem připravena na
jakoukoliv děsnou zábavu, jestli je to surfování,
plážový volejbal nebo návštěvy mých bráchů
s kámoškami. Ale také se ráda ukážu na party
ve svých příšerně roztomilích "malých černých",
abych všem ukázala, jak dobře vypadám.

 

Děsný nedostatek:

Když jsem moc dlouho mimo vodu, mám suchou kůži
takže minu tuny hydratačního krému. Kvůli chloru v
bazénu na Monster High se mé blond vlasy mění na modré,
ale vypadá to celkem strašidobře, nemyslíš?
 

Oblíbená barva:

Mořská modř.
 

Oblíbené jídlo:

Sushi.
 

Nejvíc mě vytočí:

Kdokoli, kdo se chová k oceánu jako ke
své osobní popelnici.
 

Oblíbená činost:

Všechno co je ve vodě, na vodě a u vody.
 
 

Nejlepší přátelé:

 
Beru všechny pohodáře:
Frankie, Draculauru, Clawdeen, Cleo de Nile, Deuce Gorgon, Ghoulia Yelps a Abbey Bominable.
   
  
 
 
 

 

Nejoblíbenější předmět:

Oceánografie. Když nemůžu být ve vodě, aspoň se o ní učím.
 

Neoblíbený předmět:

Zeměpis. Sopky +skály + pouště = moje noční můra

 

Domácí mazlíček:

Neptuna je moje domácí piran, mám speciální
kabelku, v podstatě je to akvárium, takže můžu Neptunu
tajně vzít na vyučování.
a ještě pár obrázků

Žádné komentáře:

Okomentovat