pátek 28. prosince 2012

howleen wolf


Howleen Wolf (Český název: Kvílína Wolf)

Věk: 14
Rodič: Vlkodlak
 

Zabijácký styl:

Mám ráda výzvy, oblíkám se "vlk - punkově". Je to jako vzít hodně
různých stylů, namixovat dohromady a udělat něco totálně nového
a strašidelně cool. Clawdeen říká že to vypadá jako kdybych se oblíkala ve
tmě, ale já to mám takhle ráda a je to moje záležitost.
 

Děsný nedostatek:

Moje vlasy. Někdy dělají co já chci, někdy si dělají co chtějí oni a někdy
tak napůl a já vypadám hrozně.

 

Oblíbená barva:

Každý den nějaká jiná.
 

Oblíbené jídlo:

Hotdogy.
 

Nejvíc mě vytočí:

Když mě mají za malou. Jsem mladší sestra ale už nejsem mimino.
 

Oblíbená činnost:

Miluju fotbal! Je to fakt legrace!
 

Nejlepší přátelé:

Abbey Bominable, Toralei Stripe a má starší sestra Clawdeen Wolf.
 
  
 
 

Oblíbený předmět:

Něco jako Matika, někdy Historie ale Kousologie je taky cool.
 

Nenáviděný předmět:

Někdy je můj oblíbený předmět, druhý den můj nenáviděný předmět. Divný co?
 

Domácí mazlíček:

Cushion je můj ježek. Možná že navenek je trochu pichlavá ale uvnitř je
sladká a na tom záleží.
 
howleen má starší ségru a staršího bráchu


Žádné komentáře:

Okomentovat