pátek 28. prosince 2012

clawdeen wolf


Clawdeen Wolf

 
 
Rodič: Vlkodlak
Věk: 15
 

Zabijácký styl:

Jsem drsňačka ulítlá na modu s drzím přístupem bez
hranic. Jsem taky úžasná, dovedu vystrašit a jsem
zcela oddaná svým kamarádům.
 

Děsnej nedostatek:

Můj porost by se šikl do reklamy na šampon
a to nemluvím jen o tom, co mi roste na nohách.
Vytrhávání a holení mám na plnej úvazek,ale to
je jen malá oběť za to, že můžu být  tak děsivě skvělá.
 

Oblíbená barva:

Zlatá - to je jediná věc, na který se kdy shodnem s
Cleo de Nile.
 

Oblíbené jídlo:

Steak ...krvavej.
 

Nejvíc mě vytočí:

Nesnáším fakt, že je se mnou ve škole vždycky tolik
sourozenců. Jsou otravní, trapní a umí se do
ostatních pěkně navážet. Jasně, a Cleo de Nile.

 

Oblíbená činnost:

Nakupování a flirtování s klukama!
 

Nejlepší přátelé:

Frankie Stein a Draculaura
 
 
 

Nejoblíbenější předmět:

Ekonomie. Jednou si chci založit vlastní modní impérium
a chci vědět o byznysu tolik, co o modě.

 

Nenáviděný předmět:

Tělocvik. A to jen proto, že mě nechtěj nechat
cvičit v mých botách s platformou.
 
 

Domácí mazlíček:

Crascent, šíleně roztomilý kotě, chlupatý
jako já.
a ještě pár obrázků
clawdeen jde spát


Žádné komentáře:

Okomentovat