pátek 28. prosince 2012

frankie stein


Frankie Stein

 
Rodič: Frankenstein
Věk: 15...dní

Zabijácký styl:

Kamarádky mi říkají , že mám dokonalou postavu do světa mody.
Nevím , co to přesně znamená , ale vzaly mě na nákupy , kde
jsme našly děsně úžasné kousky.

Děsný nedostatek:

Někdy se mi v té nejhorší situaci uvolní stehy. Jako jednou ,
když mi při nacvičování týmu roztleskávaček ulítla do davu paže
a přistála před tím nejpříšerně úžasným klukem na Monster High.
Zůstala jsem tam stát jako umrtvená.
 

Oblíbená barva:

Černá s bílými pruhy.
 

Oblíbené jídlo:

Jelikož je mi jenom 15 dní , tak je všechno, co jsem zatím
ochutnala , mým oblíbeným jídlem.

Nejvíc mě vytočí:

Každé ráno , když přijdu k tátovi se musíme šklebit a provolávat:
,,Žijeme!"
 

Oblíbená činost:

Jelikož je mi teprve 15 dní , opravdu ještě nevím. Chtěla bych
zažít spoustu věcí , abych se pak mohla rozhodnout.
 

Nejlepší přátelé:

Draculaura , Clawdeen Wolf , Jackson Jekyll a Abbey Bominable.
   
 

 

Oblíbený předmět:

Dějepis. Pomáhá mi pochopit, odkud pocházejí moji kamarádi.
 

Nenáviděný předmět:

Plavání. Když se namočím , mám tandenci zkratovat pak říkám
hlouposti.
 

Domácí mazlíček:

Watzit. Nevím z čeho byl vyroben , ale jeho licence domácího
mazlíčka sčítá 10 stran.
a ještě její fotky
je čas stávat

Žádné komentáře:

Okomentovat