pátek 28. prosince 2012

cleo de nile

cleo de nile

 
 
Rodič: Mumie
Věk: 5842 (plus mínus několik let)

 

Zabijácký styl:

Jsem pravá egyptská princezna s nepostradatelným
účesem, exotickými šperky a samozřejmě s
nějakým tím sporadickým obvazem.
 

Děsný nedostatek:

Tma. Ano, jsem monstrum, které se bojí tmy-s tímm se smiř.
 
 

Oblíbená barva:

Zlatá.
 

Oblíbené jídlo:

Hroznové víno, když mě jím někdo krmí.

 

Nejvíc mě vytočí:

Když mě někdo odmítne poslouchat.
 

Oblíbená činnost:

Vládnout chodbám Monster High a být kapitánkou
roztleskávačského týmu Fear Squad.
 

Nejlepší přátelé:

Ghoulia Yelps a můj kluk Deuce Gorgon
 
 
 

Nejoblíbenější předmět:

Geometrie. Cokoliv, kde jsou trojúhelníky a pyramidy
je pro mě hračka.
 

Nenáviděný předmět:

Dějepis. Byla jsem tam, všechno jsem viděla a mám
podpisy všech klíčových aktérů.
 
 

Domácí mazlíček:

Hissette je moje roztomilá egyptská kobra. Její
zasyčení je ve skutečnosti mnohem horší než její,
ehm, trošku jedovaté uštknutí.
cleo de nile když tancuje
cleo miluje deuce gorgon
cleo de nile jde spát

 

Žádné komentáře:

Okomentovat