pátek 28. prosince 2012

Draculaura


Draculaura

 
 
Rodič: Hrabě Drákula
Věk: 1599 ( nemůžu se dočkat až mi bude sladkých 1600)
 

Zabijáský styl:

Táta mi říká Draculaura a pro kámoše jsem
Ula D. Ráda si obvzláštním své černé oblečení veselou
růžovou barvou a dokonce občas nosím deštník s
volánky, se kterými se mohu občas projít i na
slunci.

 

Děsný nedostatek:

Jelikož nevidím svůj odraz v zrcadle, když jdu ven,
nevím, jestli mám v pořádku oblečení a líčení.
Samozřejmě 1599 letech už vtom mám nějakou praxi.

 

Oblíbená barva:

Růžová
 
 

Oblíbené Jídlo:

Jsem vegetariánka, takže pro mě žádná nechutná krev
ale, hlavně ovoce, zelenina hodně doplňků železa.
 

Nejvíc mě vytočí:

Omezené množství vegetariánských jídel v straškantýně
je dost smutné.
 

Oblíbená činost:

Nesmírně ráda se směju a povzbuzuju svoje kamarády.

 

Nejlepší přátelé:

Frankie Stein a Clawdeen Wolf.
 
 
 

Oblíbený předmět:

Kreativní psaní. Dává mi příležitost psát roztomilé historky
o mých kamarádech.

 

Nenáviděný předmět:

Zeměpis. za 1599 let jsem byla všude ... dvakrát.
 

Domácí mazlíček:

Count Fabulous je zároveň můj nejlepší přítel (Netopýří přítel)
Je to velmi hrdý a spořádaný netopýr, ale prostě si nemůžu pomoct
a musím mu oblékat roztomilé mrňavé oblečky.
a ještě obrázky
je čas spát
krása co

Žádné komentáře:

Okomentovat