pátek 28. prosince 2012

Ghoulia Yelps


Ghoulia Yelps


Rodič: Zombie
Věk: 16 - monsteřích

 

Zabijácký styl:

Moje "šprtí" brýle s rohy. Jdou absolutně se vším.
 

Děsný nedostatek:

Neumím fungovat bez pořádného rozvrhu a dost dobře
nesnáším změny na poslední chvíli. Moje zombie povaha
znamená, že chodím spíš pomalu, mám problém tvářit se
a mluvím jen...no....jako zombie.

 

Oblíbená barva:

Červená.
 

Oblíbené jídlo:

Mozečky....dělám si srandu. V podstaně docela inklinuji
k spěšně připravené, masově produkované kuchyni
(překlad: Miluji fast food.)
 

Nejvíc mě vytočí:

Změny v rozvrhu a monstra, která nemluví zombieštinou.
Nic není tak otravné, jako přijít pozdě a muset vysvětlovat
proč monstru, které vám nerozumí.

 

Oblíbená činost:

Miluji čtení poznávání nových věcí. Knížky se mi vždycky hodí do rozvrhu.
 

Nejlepší přátelé:

Cleo de Nile.
 
 

Oblíbený předmět:

Bohužel, nízký rozsah této otázky mi brání odpovědět na ní.
(překlad: Nemůžu si vybrat jen jeden.)
 

Nenáviděný předmět:

Věřím, že na každé hodině se dá něco naučit. Dokonce i vybíjená
naučí monstrum se přikrčit.

 

Domácí mazlíček:

Sova jménem Sir Hoots a Lot. Je to skvělý parťák, i když mi
odmítá dělat kurýra.
je čas spát
je hezká

Žádné komentáře:

Okomentovat