pátek 28. prosince 2012


Deuce Gorgon

Rodič: Medůza
Věk: 16
 

zabijácký styl:

Skejťácký boty, mikiny a nepostradatelný sluneční
brejle.Rád si hraju se svým hadím čírem.
 

Děsný nedostatek:

Musím nosit sluneční brejle, abych neproměňoval svý
kámoše v kámen. Většinou to netrvá dlouho, ale stejně
nesnáším, když náhodou někoho nechám zkamenět.

Oblíbená barva:

Neonově zelená.
 

Oblíbené jídlo:

Řecká strašidlácká míchanice-můj vlastní recept.

Nejvíc mě vytočí:

Otravný lidi.

 

Oblíbená činost:

Vaření a rakevbal.
 

Nejlepší přátelé:

Jackson Jekyll , Operetta a moje holka Cleo de Nile
  
 

Oblíbený předmět:

Kulinářský umění.(viz níže)
 

Nenáviděný předmět:

Kulinářský umění. Předstírám, že ho nesnáším, ale ve
skutečnosti to je nejlepší předmět na Monster High.

Domácí mazlíček:

Perseus je moje dvojocasá krysa, kterou jsem pojmenoval
podle řeckýho válečníka, se kterým se kdysi znala máma.
Máma si nemyslí, že je to vtipný.
miluje cleo de nile

Žádné komentáře:

Okomentovat