pátek 28. prosince 2012

Clawd Wolf


Clawd  Wolf

Rodič: Vlkodlak
Věk: 17

Zabijácký styl:

Trendy a lá Clawdeen..... Pak nemusím poslouchat její rady o módě.

Děsný nedostatek:

Ztrácím chlupy....hodně. Když jdu ze sprchy moje rodina se stává hrdými
majiteli vany lemované kožešinou. Já bych mohl také hřeben svými vlasy
rozcupovat.


Oblíbená barva:

Modrozelená.

 

Oblíbené jídlo:

Steak. Hodně steaků.


Nejvíc mě vytočí:

Příšery které si myslí že fotbalisti jsou jen němí sportovci.
Nebudu GPA's porovnávat s nikým.....možná s nikým kromě
Ghoulie :)

 

Oblíbená činnost:

Miluju fotbal. Miluju tréninky, porady, soutěže a astmosféru hry.
Je to dokonalý sport.

 

Nejlepší přátelé:

Vůdce smečky nemůže mít oblíbené.

 

Oblíbený předmět:

Biteologie. Chci jít do sportovní medicíny až nebudu moct hrát.

 

Nenáviděný předmět:

Pracovní činnosti, jistě že umím uvařit vodu.

Domácí mazlíček:

Buldog-chrlič, který se jmenuje Rockseena. Je to nejlepší fanoušek.

Miluje drákulu

Dokážu to vám


A ještě nějaký obrázky 

je to krása co

romantika co
je skvělý sportovec
 
a to je vše

2 komentáře:

  1. TO JE TEDY SVALOVEC, TY MOJE MONSTERKO! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji mami za komentíki co vlastně děláš v práci já se nenudím vymýšlím nový članek o frenkí

    OdpovědětVymazat